проектування проміжної станції 20 вариант

Проектування проміжної станції. Дніпро – 2019. УДК 656.211 Укладачі . Відстані між ЦСП 9–11, 2–16, 8–22, 16–17 і 20–24 можуть бути роз-раховані з умови замкнутих контурів та дотримання корисної довжини колій і в курсовій роботі визначаються за результатами розрахунку координат то-чок колійного розвитку станції. Для кожного стрілочного переводу за даними дод. В визначаються відстані (по осі прямої колії) від його центру до граничного стовпчика LГС залежно від параметрів 1 N , е і R . Вихідні фактори та результати визначення.


Проектування проміжної станції. Зміст. Введення. Вихідні дані. 1. Обгрунтування типу проміжної станції та її характеристика. 1.1 Призначення проміжних станцій. 1.2 Обгрунтування можливості розміщення прийнятого типу проміжній станції на станційної майданчику. 1.3 Розрахунок кількості колій на станції. 1.4 Пасажирські та вантажні пристрої на станції. 2.Подготовка до укладання масштабного плану станції. 2.1 Нумерація колій і стрілочних переводів на станції. 2.2 Визначення відстані між осями шляхів і марки хрестовин стрілочних переводів.


Проектування проміжної станції. >Оглавление. Запровадження. Вихідні дані. 1. Обгрунтування типу проміжної станції і її характеристика. 1.1 Призначення проміжних станцій. 1.2 Обгрунтування можливості розміщення прийнятого типу проміжної станції на станційної майданчику. 1.3 Розрахунок числа шляхів на станції. 1.4Пассажирские і вантажні устрою на станції. Метою курсової роботи є підставою проектування проміжної станції на заданому полігоні залізниць. Працюючи потрібно вирішити такі. Визначити схему станції, потрібне число колій та взаємне розташування пристроїв, побудувати масштабну схему станції з нанесенням всіх основних пристроїв і визначенням їх координат.


Проміжні станції. 6.3.1 На проміжних станціях має бути запроектований колійний розвиток і пристрої, що забезпечують: - схрещення і обгін поїздів; - одночасний прийом поїздів протилежних напрямів по кожній головній колії на двоколійних і багатоколійних лініях, а на одноколійних лініях - одночасне відправлення і прийом (прийом і відправлення) поїздів одного напрямку . - при проектуванні примикання до станції під’їзних колій має бути забезпечена можливість прийому поїздів з під’їзної колії одночасно з прийомом і відправленням поїздів головного напряму; - на двоколійних лініях в кожному кінці станції проектуються диспетчерські з’їзди між головними коліями


Конструкція службової частини станції теж каркасного типу , але покриття та перекриття виконані із залізобетонних плит., з покрівлею із руберойду на бітумній мастиці. Стінові перемички між приміщеннями виконуються із цегли. Техніко-конструктивні показники будівлі: Площа забудови - 2798 м2 Загальна площа - 3204 м2 Будівельний об'єм - 10458 м3 К1=1,14 К2=4,27 К3=0,012.


Проектування проміжної станції. Тип: курсовая работа Категория: Транспорт. Другие файлы: Проектування нової вузлової дільничної станції Вибір типу і схеми вузлової дільничної станції. Взаємне розташування пристроїв, визначення числа колій у парках станції. Розрахунок пропускної спромож. Проектування головної схеми електричної станції Розрахунок варіантів розподілу генераторів між розподільними пристроями у різних режимах роботи, вибір потужності трансформаторів зв'язку, секційних т. Організація вантажної та комерційної роботи на станції і під’їзних коліях Визначення вагонообігу ст.


Схеми проміжних станцій з поздовжнім розташуванням колій. Якщо на лінії виникає необхідність спорудження другої головної колії, то стосовно до схеми Iб її укладають у межах станції з боку пасажирської будівлі на місці колії 3, замість якої укладають нову приймально-відправну колію, а в горловинах перекладають частину стрілок і укладають диспетчерські з'їзди. На коліях іншої частини станції, якщо на них не передбачається виконання маневрів, відчеплення локомотивів і примикання під'їзної колії, можна допускати ухили не перевищуючі 10‰. Зіставлення типів і схем проміжних станцій показує, що на одноколійних лініях станції поздовжнього типу по схемах Iа, I6, Iв (див. мал.


Наведені методичні рекомендації для проектування систем внутрішньошахтного транспорту, довідкові дані транспортного обладнання, виконані приклади розрахунків основних і допоміжних засобів транспорту гірничих підприємств. Навчальний посібник призначений для студентів, які навчаються з напрямків „Електромеханіка”, „Гірництво”, „Інженерна механіка”, а також для інженерно-технічних працівників добувної та переробної промисловості.


Вибір типу та схеми проміжній станції. Пасажирські пристрою на проміжній станції. У цій роботі приймаємо до проектування схему напівпоздовжнього типу з невпинним схрещенням поїздів, вантажним двором, на якому є критий склад, критий майданчик, контейнерний майданчик, навалювальних майданчик, а також ваговій шлях. На станції є пасажирське будівля з місткістю на 100 чоловік. Для цього, відступивши від краю ватману на 20 - 25 см у бік укладання плану станції на головному шляху наносимо центр першого стрілочного переводу. Потім, витримуючи відстані між центрами стрілочних переводів відповідно до їх розташуванням на немасштабних схемою укладаємо інші стрілочні переводи.


Отже, проектована станція буде поперечноготипу. станціясхема відомість шлях. 4. Розробка схеми поперечної станції. Крім розглянутої вище класифікації, поперечні станціїрозрізняються розміщенням і розвитком пасажирських і вантажних пристроїв, а такожпримиканнями під'їзних шляхів. 4.1 Пристрої для обслуговуванняпасажирів та їх розміщення на станції. 4.2 Розміщенняі проектування вантажних пристроїв. На поперечних станціях длявиконання вантажних операцій споруджуються криті склади загального користування,криті та відкриті платформи, навалочні майданчика. Перераховані пристроїрозташовуються зазвичай на окремій території, званій вантажним двором.


Название: Проектування проміжної станції (RTF - 3.69Mb) Документ: курсовая работа Размер: 3.69 Mb Формат: rtf Язык: украинский. Получить код и скачать. Описание Случайные. Складання немасштабної схеми стрілочної горловини. Технологія роботи проміжної станції, що проектується. Технічне обладнання станції та його взаємне розташування. Институт освобождения от уголовной ответственности (RTF - 0.23Mb) Освобождение от наказания как институт уголовного права. Правовая природа амнистии в науке уголовного. Исследование факторов развития памяти в разных возрастных периодах (RTF - 0.29Mb) Индивидуальные особенности памяти и ее развитие. Основные процессы и механизмы памяти. Знаковая память


Електрична централізація на проміжних станціях двоколійних ділянок на пропускну спроможність не впливає, оскільки міжпоїзного інтервалу i при ручному управлінні стрілками для приготування маршруту поїзда, яких іде на обгін, достатньо. Введення електргнної централізації на проміжних станціях дає значне зменшення кількості чергових стрілочних постів: на двоколійних ділянках - 0,7 чол., а на одноколійних - 0,35 чол. на кожен кілометр колії. Будівництво електричної централізації на середніх i великих станціях стає необхідним при завантаженні горловини більше 40-50%. 1.Загальні вимоги при проектуванні станції. 2.Експлуатаційні основи електричної централізації. 2.1.Установлення станційних світлофорів.


При використанні проміжного перегріву пари застосування блочних схем обов'язкове, оскільки інакше не представляється можливим контролювати потік пари, що відпускається з турбіни на перегрів. 1.2 Технологічна схема теплової електростанції. При проектуванні електростанції і для аналізу її роботи к.к.д. визначають. множеннями, що враховують к.к.д. окремих елементів станції: ; брутто c. Розгорнені теплові схеми включають все устаткування станції, у тому числі і резервне, всі трубопроводи станції із запорно-регулюючою арматурою.


Отже, проектована станція буде поперечноготипу. станціясхема відомість шлях. 4. Розробка схеми поперечної станції. Крім розглянутої вище класифікації, поперечні станціїрозрізняються розміщенням і розвитком пасажирських і вантажних пристроїв, а такожпримиканнями під'їзних шляхів. 4.1 Пристрої для обслуговуванняпасажирів та їх розміщення на станції. 4.2 Розміщенняі проектування вантажних пристроїв. На поперечних станціях длявиконання вантажних операцій споруджуються криті склади загального користування,криті та відкриті платформи, навалочні майданчика. Перераховані пристроїрозташовуються зазвичай на окремій території, званій вантажним двором.


Проміжні станції дозволяють виробляти схрещення і обгін поїздів, посадку і висадку пасажирів, приймання, навантаження, вивантаження і видачу вантажів та багажу, а також маневрові операції зі збірними поїздами по отцепке і прицепке занурених і вивантажених вагонів. Н а окремих проміжних залізничних станціях виробляється технич. огляд вагонів, випробування гальм (перед затяжними спусками), оборот локомотивів, а при примикання під'їзних колій з великим обсягом вантажної роботи - формування отправительских маршрутів.


Проміжні́ ста́нції — залізничні станції, призначенні для пропуску, схрещення, обгону поїздів, проведення маневрів зі збірними поїздами (причеплення, відчеплення, подача і прибирання вагонів), вантажні операції, посадка і висадка пасажирів, прийом, видача, навантаження і вивантаження багажу, поштові операції, в деяких випадках завантаження і формування маршруту відправника. Для виконання всіх зазначених операцій на станціях передбачаються відповідні пристрої.


Автозаправні станції. основи проектування та будівництва (32612). 4 КЛАСИФІКАЦІЯ АЗС. АЗС класифікуються за потужністю та технологічними рішеннями. Проектування АГЗС та АГЗП виконувати, керуючись відповідно до розділу 8 ДБН В.2.5-20. АГЗС та АГЗП розміщувати, по можливості, в межах сель- бищної території населених пунктів з підвітряного боку для вітрів переважного напрямку відносно житлової забудови та промислових об’єктів. Скачать бесплатно.


. Проектування нової вузлової дільничної станції. 2. Розрахунок і проектування основних пристроїв станції. Проектування проміжної станції. 2.3 Технологія роботи проміжної станції, що проектується. Крізь станцію проходять такі парні і непарні поїзди: Пасажирські без зупинки на станції; Пасажирські з зупинкою на станції; Вантажні без зупинки на станції; Вантажні з зупинкою з метою їх обгону іншими поїздами; Збірні поїзди. Проектування проміжної станції. 2.4 Аналіз схеми проміжної станції на достатність її колійного розвитку. Мета аналізу існуючого роздільного пункту - зробити висновок пр.


Призначення проміжних станцій. На проміжних станціях крім технічних здійснюються вантажні і пасажирські операції. Якщо на станції вантажні і пасажирські операції відсутні, то вона класифікується як роз'їзд або обгінний пункт. До технічних операцій на проміжних станціях відносяться: прийом, відправлення, пропускання поїздів; маневри зі збірними або вивізним поїздами; маневри з подачі та прибирання вагонів від вантажних фронтів. До вантажним і комерційних операцій відносяться: вивантаження, навантаження і зберігання вантажів, оформлення вантажних документів і платежів.


Проектування сортувальної станції. Сортувальні станції призначені для масової переробки вагонів, формування наскрізних, дільничних, збірних і передавальних поїздів. Одночасно на сортувальних станціях організовується пропуск наскрізних вантажних поїздів, здійснюється зміна локомотивів та локомотивних бригад, екіпірування та ремонт локомотивів, сортування вантажів, контейнерів. Наскрізні вантажні поїзди, які проходять через станцію без переформування, приймають на спеціально призначені для цієї цілі колії транзитних парків, де проводять зміну локомотивів і бригад, технічний і комерційний огляд в.


Проектування проміжної станції. Тип: курсовая работа Категория: Транспорт. Другие файлы: Проектування нової вузлової дільничної станції Вибір типу і схеми вузлової дільничної станції. Взаємне розташування пристроїв, визначення числа колій у парках станції. Розрахунок пропускної спромож. Проектування головної схеми електричної станції Розрахунок варіантів розподілу генераторів між розподільними пристроями у різних режимах роботи, вибір потужності трансформаторів зв'язку, секційних т. Організація вантажної та комерційної роботи на станції і під’їзних коліях Визначення вагонообігу ст.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ігру принц персії 4 repack механики

історія україни схеми і таблиці земерова т.ю

основи комунікативної лінгвістики бацевич ф.с.