для молодшої групи гра з брязкальцями
Новорічне свято для дітей Молодшого Віку. Групи №4, №9. Музичний кервник. Сергеева О. А. Мелітополь 2013. Ведуча. Вітаємо на нашому святі, вас батьки та гості! Бажаємо у наступному році всього найкращого . Ведуча. Ну тоді виходьте грати. Гра «Зайчик та лисичка». Під кінець гри виходить лисичка з брязкальцем в руках. Діти розбігаються на місця. Зайчик тікає. Лисичка. Не лякайтеся, зайчата, Вас не буду ображати. Дуже хочу на цім святі.
Гра з брязкальцями. ⇐ Предыдущая 5 6 7 8910 11 12 13 Следующая ⇒. У перший місяць життя немовля ще зовсім безпорадне і не здатне грати самостійно, тому брязкальце йому демонструє дорослий. Причому, робити це потрібно так, щоб зацікавити крихітку і змусити зосереджуватися на іграшці, прислухатися до її звучання. З двох з половиною місяців, демонструючи малюку звукову іграшку, слід стимулювати дитину тягнутися до неї, розтискати заздалегідь пальчики, щоб схопити і утримати. Навчившись затискати іграшку в кулачці, малюк починає вивчати її, відсовувати і знов наближати, і зазвичай, обстежує ротом. Для перших трьох місяців життя необхідні
Матеріали: стільчики, брязкальця. Хід гри: Діти сидять на стільцях. На відстані 4 м на підлогу покладені прапорці або брязкальця. Вихователь викликає 4-5 дітей і пропонує їм проповзти в упорі стоячи на колінах до прапорців (брязкальців), узяти їх, помахати над головою або подзвонити в брязкальця,, потім покласти на підлогу й повернутися на свої місця. Потім вправу виконують інші діти. Рухлива гра: «Мавпочки». Хід гри: На ігровому майданчику розкласти обручі(або намалювати кола). Це – гніздечка для пташок. Усі гравці стають в обручі. Вихователь каже: «Сонечко світить. Пташки вилетіли з гніздечок». Гравці вискакують з обручів, бігають по майданчику, змахуючи руками. Вихователь каже: «Сонечко сіло.
1. «Брязкальцям весело» В.п. - о.с, руки вздовж тулуба, підняти руки в сторони; 1-2 - підняти вгору, одночасно подзвонити брязкальцями; 3 - опустити в сторони, 4 - повернутися у в.п. - дихання вільне (8 р., повільний темп). 2. «Подзвонимо брязкальцями» В.п. - ноги на ширині ступні, руки на поясі. 1,3 - нахил уперед, руки витягнути вперед, подзвонити брязкальцями - видих; 2,4 - повернутися у в.п. (8 р., середній темп). 3. «Брязкальця сховалися» В.п. - о.с., руки до плечей. 1,3 присісти, руки в сторони - видих; 2,4 - повернутися у в.п. - вдих (8 р., середній темп). 4. «Постукаємо брязкальцями» В.
Данный материал поможет воспитателям планировать совместную деятельность с детьми первой младшей группы н. Картотека подвижных игр (I младшая группа). Подборка подвижных игр по материалам развернутого перспективного планирования (программа "От рождения до школы". картотека подвижных игр 2 младшая группа. картотека. Картотека подвижных игр для детей 1 младшей группы. Подвижная игра укрепляет здоровье ребенка, носит позновательный характер, сплачивает коллектив.. Мне нравится. Поделиться
Вказівки до гри. Після кількох повторень гри прапорці можна перекладати з однієї руки в іншу, щоб діти були уважнішими, збиралися то праворуч, то ліворуч. I, II мол. гр. Горобчики й автомобіль. Мета: учити дітей бігати в різних напрямах, не наштовхуючись одне на одного. Виховувати увагу, вміння орієнтуватися в просторі, слухати сигнали вихователя. Хід гри. Діти-"пташки" сідають на стільчики, розставлені в одному кутку кімнати (майданчика). Це – "горобчики в гніздечках".
Рухливі ігри для груп раннього віку Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою До ляльок у гості Дожени мене Дожени м'яч Пройди по стежці Пройди по місточку Через. Ігри на орієнтацію у просторі: Рухливі ігри для ІІ молодшої групи. Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою: Ігри з повзанням і лазінням. Ігри з киданням та ловінням предметів. Ігри зі стрибками. Ігри на орієнтування у просторі. Рухливі ігори для середньої групи. Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою. Ігри зі стрибками. Жили у бабусі. Ігри з повзанням і лазінням. Доповзи до брязкальця.
Потім починає грати інша група дітей. Вказівки до гри: Перед грою показати всі ігрові рухи. При першому проведенні гри виконувати рухи разом з дітьми. Після кількох повторень можна запропонувати всім дітям групи політати на “літаках”. 8. Пузирі. Розвивати спритність. Хід гри: Діти сидять на стільцях. На відстані 4 м на підлогу покладені прапорці або брязкальця. Вихователь викликає 4-5 дітей і пропонує їм проповзти в упорі стоячи на колінах до прапорців (брязкальців), узяти їх, помахати над головою або подзвонити в брязкальця,, потім покласти на підлогу й повернутися на свої місця. Потім вправу виконують інші діти.
Для дітей молодшого Дошкільного Віку. Молодша група. Картотека рухливих ігор для молодшої групи. Рухливі ігри з ходьбою, бігом, рівновагою 1. «Біжіть до мене!» 2. «Дожени мене» 3. «Кіт і миші» 4. «Знайди прапорець» 5. «Сонечко та дощик» 6. «Поїзд» 7. «Пташенята й кіт» 8. «Пташка й пташенята» 9. «Знайди свій колір» 10. «Трамвай» 11.
Рухливі ігри для груп раннього віку Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою До ляльок у гості Дожени мене Дожени м'яч Пройди по стежці Пройди по місточку Через. Ігри на орієнтацію у просторі: Рухливі ігри для ІІ молодшої групи. Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою: Ігри з повзанням і лазінням. Ігри з киданням та ловінням предметів. Ігри зі стрибками. Ігри на орієнтування у просторі. Рухливі ігори для середньої групи. Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою. Ігри зі стрибками. Жили у бабусі. Ігри з повзанням і лазінням. Доповзи до брязкальця.
Рухлива гра Потяг (Молодша група дошкільного віку). Мета гри: Розвивати у дітей вміння виконувати рухи за звуковим сигналом, закріплювати навички шикування в колону. Вправлятися з ходьби, бігу один за одним. Опис: Діти шикуються в колону з одного боку майданчика. Перший – паровоз, інші вагони. Вихователь дає гудок, діти починають рухатися вперед (без зчеплення).
Кольори весни. (музична розвага для дітей мол.групи). Вихователь: Добрий день мої малята, Любі хлопчики й дівчатка. (Гра «У ведмедя у бору»). Вихователь: Погляньте ,яку гарну картину ми з вами зробили.Вам подобається?Мені також. Давайте цю картину візьмемо з собою та повісимо її в групі.
НСД з дітьми старшої групи (віртуальна екскурсія) «Хрестовоздвиженський храм - велика Святиня Білогір'я». «Рибки». Майстер-клас з аплікації з елементами малювання. Російська народна казка як засіб розвитку образності промови старших дошкільнят. Комплексно-тематичне планування в другій молодшій групі (перше півріччя 2014-2015уч.год) з урахуванням завдань примірної освітньої програми «Веселка» під редакцією Є.В. Соловйової. Конспект заняття. Тема: «Пробудження природи». «Як у нашої ялиночки зелені голочки!» сценарій новорічного розваги для дітей молодшого дошкільного віку. Гра «Брязкальця». Діти з брязкальцями в руках виконують рухи під музику і пісеньку. Веселі брязкальця. Наші брязкальця.
Гра «Поїзд». Повторити 3—4 рази. Ходьба у повільному темпі на носках, як лисичка (35 с). Перешикувати групу в 2—3 колони. Вправу виконують одне за одним, одночасно двоє-троє дітей на 2—3 дошках. Проходячи перший і другий раз, руки тримають у сторони, третій і четвертий —руки па поясі. В.п.— о.с. 1—3 — нахиляти тулуб уперед — вниз, постукати брязкальцями по ногах нижче колін (видих); 4 — повернутись у в.п.(вдих). Повторити 6 разів; в) повороти тулуба з підніманням брязкалець вперед. В.п. - стійка ноги нарізно, руки з брязкальцями опущені. 1 - повернути тулуб вправо, підняти брязкальця вперед (вдих); 2 — повернутись у в.п., руки опустити (видих); 3 – 4 — те саме вліво. Повторити 4 рази
Ігри середньої та малої рухливості для дітей молодшої, середньої або старшої гри. Пропонуємо вам ігри за столом, у груповій кімнаті, на майданчику, під навісом. Ігри середньої рухливості. Ігри малої рухливості для дошкільників. Коли доцільно проводити руханки в ДНЗ (ЗДО, закладі дошкільної освіти). Одна дитина без брязкальця сидить у центрі кола, заплющивши очі. Діти з вихователем починають іти по колу та промовляти такі слова: Ми по колу всі ідем, гарні брязкальця несем. Очі ти не відкривай, хто подзвонить, відгадай. Діти зупиняються, повертаються обличчям до центра кола. Одна дитина, на яку вказує рукою вихователь, дзвонить брязкальцем та швидко ховає його за спину.
Паперова пластика Папір – незвичайний матеріал. На ньому можна написати роман, намалювати картину, його можна зім'яти, і, розправивши знову, в мінливих згинах побачити чудернацькі образи. Папір можна порвати, проткнути, розрізати і знову склеїти, акуратно згорнути і недбало зім'яти. І все це зробити красиво. Це, звичайно, знають усі. Але не всі знають, що аркуш паперу.
Коментарі
Дописати коментар