реферат з іміджиології
Дослідження іміджу як соціально-психологічного феномену. Вивчення особливостей формування образів в умовах реальної соціальної групи. Розробка та технології впровадження у суспільну свідомість бажаного іміджу людини, соціальної групи чи організації.
Підготов ка рефератів, виконання практичних завдань і теоретичний лекційний матеріал є основою для написання підсумкової контрольної роботи. Конкретну тему контрольної роботи сту дент обирає самостійно. Завданнями самостійної роботи є опрацювання лекційного матеріалу, виконання практичних завдань і підготовка відпо відей на питання для самоконтролю з використанням базових термінів.
Теги: Імідж особистості та його структура Реферат Маркетинг. © 2021 dodiplom.ru Авторские работы на заказ. 8-904-401-10-33 с 9:00 до 19:00 support@dodiplom.ru.
Створення вигляду окремої особистості або репутації соціумів. Становлення та розвиток іміджмейкінгу. Витоки та історична ґенеза феномену "імідж". Становлення "іміджології" як науки та мистецтва формування іміджу. Психологічне обґрунтування іміджування.
«Камчатский индустриальный техникум». Реферат. на тему: Имидж человека и его значение в современном мире. Подготовила. Сохранить у себя: Реферат на тему "Имидж человека и его значение в современном мире" (16.17 KB). Разное для учителей и школьников Прочее.
Оставьте заявку на Реферат. Получите бесплатную консультацию по написанию. Сделайте заказ и скачайте результат на сайте. Реферат. Дипломная. Доклад. Курсовая. Ответы на билеты. Реферат. Эссе. Уточнить результат. Не выбрано Дипломная работа Доклад Курсовая работа Ответы на билеты Реферат Эссе.
Іміджологія - це сучасна наука про формування професійного іміджу, технології самопрезентації, без чого неможливий успіх в будь-якій професійній сфері діяльності. Ось чому професійний дипломат повинен познайомитися з порадами професіоналів у галузі іміджмейкінгу. Як відзначають сучасні іміджмейкери, імідж складається з трьох ведучих елементів: образу-знання, образу-значення і образу потрібного майбутнього.
Скачать реферат по теме: Имиджелогия. Реферат по теме: Имиджелогия. Предмет: Другое. Когда добавили: 06.03.2012 20:52:33. Тип файлов: MS WORD. Проверка на вирусы: Проверено - Антивирус Касперского.
Іміджелогія - це сучасна наука про формування професійного іміджу, технологіях самопрезентації, без чого неможливий успіх в будь-якій професійній сфері діяльності. Ось чому професійний парламентер повинен познайомитися з порадами професіоналів в області іміджмейкінгу. Як відзначають сучасні іміджмейкери, імідж складається з трьох головних елементів: образу-знання, образу-значення і способу потрібного майбутнього.
Структура іміджології. Загальна(теоретична). Вивчає онтологію іміджу, розглядає проблеми, пов’язані з методологічними основами наукового знання, розробляє концептуальні засади науки в різних галузях. Прикладна(іміджмейкерство). Іміджологія – комплексна інтегративна дисципліна, яка використовує надбання інших наук. 3. Імідж як продукт та результат масової свідомості. Фактори процесу створення іміджу.
Іміджелогія - це сучасна наука про формування професійного іміджу, технологіях самопрезентації, без чого неможливий успіх в будь-якій професійній сфері діяльності. Ось чому професійний парламентер повинен познайомитися з порадами професіоналів в області іміджмейкінгу. Як відзначають сучасні іміджмейкери, імідж складається з трьох головних елементів: образу-знання, образу-значення і способу потрібного майбутнього.
Повна назва: Іміджологія. Статус: вибіркова. Мета: формування системи знань про закономірності створення і функціонування іміджу як специфічної та атрибутивної складової комунікативного процесу. Тематичний план дисципліни «Іміджологія» складається з двох змістових модулів, кожен з яких поєднує в собі окремий самостійний блок дисципліни, який логічно пов’язує кілька навчальних елементів дисципліни за змістом і взаємозв’язками.
Іміджологія – це нова науково-прикладна дисципліна, що виникла на перетині психології, соціології, філософії, культурології, костюмології та багатьох інших галузей знань. Іміджологія вивчає закономірності формування, функціонування та управління іміджем людини, організації, товару, послуги, країни, розкриває загальне, особливе та ексклюзивне в онтології усіх видів іміджів. Іміджологія – це комплекс знань та вчень про створення керованого образу предмета, персони чи організації.
РЕФЕРАТ. текст курсової роботи 25 с., 18 джерел. Об’єкт дослiдження: специфiка професiйної дiяльностi iмiджмейкера. Імiджологiя - це теоретичне вiдбиття специфiки росiйського менталiтету, у якому величезна роль належить душевнiй складовiй людей.
Найбільш вдалим знайомством з проблемами іміджології радянського читача того часу вважають перекладне видання книги С. Блека «Пабликрилейшнз. Что зто такое?» (1994). Саме з цієї книги, як відзначають багато дослідників, в СРСР починається професійне вивчення іміджології. Не менш важливою в цьому відношенні можна вважати також книгу Лі Якокки «Карьера менеджера» (1999). Іміджологія – це синтетична теорія, що виступає, з одного боку, як теоретична.
Теперішній ринок має чималий обсяг перекладної літератури з Public Relations, іміджології, менеджменту, реклами, де, зокрема, розглядається формування іміджу. Однак дослівні кальки з таких видань мають потребу у переробці й адаптації до особливостей сприйняття і стереотипів та ментальності українського суспільства.
Коментарі
Дописати коментар