розробку уроку з інформатики носії повідомлень, дані, опрацювання та зберігання даних за допомогою компютера
Урок 4. Тема. Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера. (Презентація) Мета. Розширити та поглибити знання учнів про носії повідомлень, їх характеристики, способи збереження даних, розвивати логічне мислення, пам'ять,словниковий запас; виховувати любов до предмета, самостійність, спостережливість,відповідальність. Тип уроку. Засвоєння нових знань. Обладнання: Програма "Скарбниця знань", "Сходинки". План уроку. І Організаційний момент. ІІ Актуалізація опорних знань. 1. Які способи подання повідомлень ви знаєте? 2.Розкажіть про звук.
Інформаційні процеси і комп'ютер. Урок 5. ОПРАЦЮВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ ДАНИХ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА. Поняття про символи та їх кодування. Цілі: - навчальна: формування первинного уявлення учнів про символи та їх значення в кодуванні; ознайомлення з поняттями «символ» та «кодування», «шифрування»; вчити розпізнавати символи в повсякденному житті; формування уміння відрізняти кодування від шифрування . Тип уроку: комбінований. Обладнання та наочність: підручники, комп'ютери, дидактичні картки до уроку, два непрацюючі лазерні диски для естафети. Програмне забезпечення: навчальна презентація, програмний комплекс GCompris. ХІД УРОКУ.
В роботі дотримано усіх структурних компонентів уроку інформатики. Презентація яскрава, навчальний матеріал доповнюють приклади-зображення, вскладена відеофізкультхвилинка та завдання для роботи в друкованих зошитах.. Презентація на урок Інформатика скачати. Опис презентації окремими слайдами: Слайд № 1. Дані. опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера. Слайд № 2. «Мозковий штурм».
Презентація на тему: Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера. Завантажити презентацію. Отримати код. Поняття про символи та їх кодування За новою програмою Урок 5 3 3. Слайд 2. Логічна розминка Розділ 2 § 5 Логогрифи – загадки, в яких додаванням до зашифрованого слова чи вилученням з нього певної букви утворюємо нове слово. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3. Слайд 3. Кодування повідомлень Розділ 2 § 5 Повідомлення можна закодувати у вигляді ребуса. Ребус — це слово або речення, зображене за допомогою малюнків, цифр, букв та різних знаків. Хом’як Рука 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3. Слайд 13.
1. Повідомляю тему уроку «Інформаційні процеси: Засоби зберігання і обробки інформації». 2. Повідомляю мета уроку: Дізнатися про інформаційні процеси; засоби зберігання і обробки інформації. III. Засоби зберігання та опрацювання інформації. Інформаційний процес складається з операцій пошуку, збору, зберігання, передачі, обробки, використання і захисту інформації. Організація сучасних сховищ у вигляді баз даних і банків даних дозволяє звертатися до них по лініях зв'язку. У часи Наполеона в Європі і Росії існувала система передачі повідомлень за допомогою ланцюгів семафорів, які з'єднували столиці великих держав. Пізніше виникли телеграф і телефон, супутниковий зв'язок та телебачення.
Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп'ютера. 1. Дата проведення: __._.20__р. Конспект уроку №10-11 Тема. Опрацюваннята зберіганняданихза допомогою комп’ютера Мета: навчальна: розширити знання учнів про носії інформації, їх характеристики, опрацювання та способи збереження даних; розвивальна:розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас; формувати вміння узагальнювати, робити висновки; виховна: виховувати інтерес до інформатики, товариськість, самостійність, відповідальність. Тип уроку: засвоєння новихзнань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: до.
УВАГА! Публікація даного матеріалу на інших сайтах заборонена! 30.07.2014, 21:24. 1. Уpok №2 Повторення основних правил роботи за комп’ютером. За підручником О.В. Коршунової. Уpok №3 Способи подання повідомлень. За підручником О.В. Коршунової. Уpok №4 Носії повідомлень. За підручником О.В. Коршунової. Уpok №7 Поняття про символи.
Інформатика – шкільний курс. інформатика та програмування для учнів загальноосвітніх шкіл України. Головна. Класи. Опрацьовувати дані можна з використанням різноманітних пристроїв, у тому числі з використанням комп’ютера. Для цього потрібно подати дані у вигляді, придатному для опрацювання пристроями комп’ютера, та визначити правила, за якими повинно відбуватися опрацювання. З метою зберігання, передавання, опрацювання, захисту повідомлень часто змінюють спосіб їх подання. Усні повідомлення записують на папері, замінюючи звуки людської мови літерами алфавіту. При цьому виконується збереження повідомлень.
Конспект уроку з інформатики 10-11 клас за новою програмою на тему Технології опрацювання мультимедійних даних. Мета (слайд 3): навчальна: ознайомити учнів з технологіями опрацювання мультимедійних даних; розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Створіть за допомогою аудіоредактора tools.diktorov.net звукозаписи двох тверджень, які є відповідями на запитання: Що я можу зробити для України? та Яких зусиль для цього слід докласти? Обріжте зайві фрагменти відповідей і збережіть звукозаписи. Завдання на с. 195 підручника.
Інформатика - це наука про інформацію та інформаційні процеси в природі та суспільстві, методи та засоби одержання, зберігання, обробки, передачі, опрацювання, використання, захисту інформації та управління інформаційними процесами. 2. Що розуміється під терміном «інформація» ? Інформація - це відомості про об'єкти навколишнього світу, які сприймаються людиною, твариною, рослинним світом або спеціальними пристроями. За допомогою цієї кодової таблиці можна написати закодова¬ну записку, де букви замінені відповідними числами. Наприклад, таку: 3 1 22 33 6 1 14 22 20 11 22 1 23 11 1 16 4 7 2 21 24. Засоби зберігання та опрацювання інформації. Традиційні засоби зберігання інформації.
Пристрої призначені для опрацювання даних. Теоретичні матеріали та завдання Інформатика, 5 клас. МiйКлас — онлайн школа нового покоління. Очевидно, що отримувач може прийняти лише зрозуміле йому повідомлення. Наприклад, людина не може отримати смс-повідомлення, а телефон не може визначити смак страви. Людина сприймає не сам предмет чи явище, про яке повідомляє відправник, а дані про нього. Дані — це сукупність відомостей, які зафіксовано на деякому носії для збереження, передавання та опрацювання. Існує багато різних пристроїв для фіксації даних. Залежно від них утворюються різні набори даних.
Комплект для проведення уроку інформатики в 5 класі за підручником Н.В. Морзе, Т.І. Лисенко, О.В. Баран, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, Н.А. Саражинська. Ваш особисти час тепер вільний. Тема: Інформаційні процеси: зберігання, опрацювання, передавання, пошук повідомлень та пристрої для їх підтримки. Мета: навчальна – сформувати поняття про інформаційні процеси; розвивальна – формувати вміння узагальнювати; виховна – виховувати відповідальність, самостійність, інформаційну культуру учнів. Тип уроку: комбінований. Інформацію передають… за допомогою повідомлень. Інформація сприймається людиною… через органи чуття.
Вивчення нового матеріалу. Комп’ютер - це пристрій, який реалізує всі інформаційні процеси над даними. Дані - це повідомлення, зафіксовані на певному носії та подані у виді, зручному для передавання й опрацювання людиною або пристроєм. Перший комп’ютер Colossus було створено в 1942 році в Англії. V. Релаксація. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору. VI. Підбиття підсумків уроку. Бесіда за питаннями (Слайд27). Що таке дані? З яким інформаційним процесом пов’язано утворення даних? Які пристрої використовуються для роботи з даними? Яке призначення кожного з них? Які інформаційн.
Мета: навчальна: актуалізувати раніше отримані знання про будову комп'ютера, класифікацію пристроїв, та його основні характеристики, пояснити: призначення структурних компонентів персонального комп’ютера; відмінність мiж оперативними та постійними запам’ятовувальними пристроями; відмінність між зовнішніми та внутрішніми запам’ятовувальними пристроями; призначення.
Інформатика — це наука, яка вивчає структуру і загальні властивості інформації, а також закономірності й методи вимірювання, подання, пошуку, зберігання, опрацювання та передавання інформації за допомогою комп’ютерних систем. Фундаментальними поняттям інформатики як науки є поняття — «інформація». Інформаційні процеси відіграють значну роль у житті людей, починаючи зі стародавніх часів.
Урок 4. Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера. Презентація. Дані та пристрої по роботі зними. pptx. Урок 6. Кодування та декодування повідомлень. Робота із програмами на опрацювання даних та повідомлень. Конспект. 3 клас.
Методична розробка уроку зарубіжної літератури для 11 класу «П. Целан «Фуга смерті» - один із найвідоміших творів про Голокост, особливості композиції твору, художнє новаторство митця». 2020-03-30 13:50. Блочно – тематичне планування на березень. УВАГА! Публікація даного матеріалу на інших сайтах заборонена!!! Автор: Мацаєнко С.В. (презентація). Джерело: Скачать з Turbobit.net. З сайту "Вивчаємо інформатику". 2_klas_14_urok.rar - 6.72 MБ. Предмети: Інформатика. Уpoк №17 Пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями. За підручником О.В. Коршунової. Уpoк №15 Короткі історичні відомості (від абака до нетбука).
Посада : Вчитель інформатики. Місце роботи : Бердичівська міська гуманітарна гімназія №2. Завантажити матеріал: - Конспект уроку інформатики для 2 класу на тему «Комп'ютери та інші пристрої для роботи з інформацією». Закрити. Хвилинка реклами. Класні куточки: 512 грн. Завантаження файлу почнеться через. cекунд. Завантажити файл.
Коментарі
Дописати коментар