як розв'язувати задачі з хімії підручник
Приклади розв’язування задач з хімії. Опубліковано Редактор Порталу пн, 09/12/2016 - 14:28. Тип матеріалу . Юрків Діана. І Розділ Розв'язування задач за хімічними формулами і на виведення формули сполуки. 1. Обчислення кількості речовини. Формули для знаходження кількості речовини.
Хімія — цікава і складна наука. Щоб оволодіти нею повною мірою, необхідно не лише засвоїти теоре-тичний матеріал, а й навчитися за-стосовувати набуті знання на прак-тиці. Знання з хімії знадобляться вам як для пояснення багатьох природних явищ, так і для розумін-ня виробничих процесів та викори-стання хімічних речовин у побуті. Хімію слід вивчати послідов-но і дуже уважно, не пропускаючи жодної навчальної теми. Насам-перед ви повинні добре засвоїти найважливіші хімічні поняття та хімічні закони, які становлять основу хімічних знань. На сторінках підручника ви також знайдете пояснення, як розв’язувати задачі з хімії. Після кожного параграфа розміщено висновки та диферен-ційовані завдання для перевірки набутих знань ( ? ).
Методи розв'язування задач. В с т у п. Розрахункові задачі з хімії посідають особливе місце у вивченні хімії. Систематичне їх розв’язування сприяє свідомому засвоєнню хімічних знань, формуванню логічного мислення, розвитку розумової діяльності, навчає практичному використанню набутих теоретичних знань. Розв’язування хімічних задач - важливий аспект оволодіння основами науки хімії. У ході розв’язування задач відбувається складна мисленнєва діяльність учнів, яка визначає розвиток як змістового боку мислення (знань), так і діяльнісного (операції, дії). Найтісніший зв’язок знань і дій є основою формування різних прийомів мислення: суджень, умовисновків, доказів.
Як розв’язувати задачі з хімії? / Как решать задачи по химии? . 1. Закони газового стану З 2. Хімічний еквівалент речовини 12 3. Термохімія 18 4. Швидкість хімічної реакції 29 5. Хімічна рівновага 39 6. Концентрація розчинів 48 7. Фізико-хімічні властивості розчинів 61 8. Електролітична дисоціація 71 9. Гідроліз солей 81 10. Електроліз 86 11. Відповіді 95.
Підручник з Хімії. 10 клас. Попель - Нова програма. 4. Розв’язування задач на виведення хімічної формули речовини (І). Матеріал параграфа допоможе вам: • вивести формулу сполуки за масовими частками елементів; • з'ясувати відмінність істинної формули речовини від найпростішої. У параграфі розглянуто кілька типових задач на виведення формул органічних сполук за масовими частками елементів. Способи їх розв’язання можна застосовувати і для неорганічних речовин. Розв’язувати задачі необов’язково так, як запропоновано в підручнику; ви можете обрати для цього власний шлях. Перші дві задачі є до.
Урок 47 розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями. Цілі: - Формування ключових компетентностей: - саморозвитку й самоосвіти — створення проблемних ситуацій, уміння розв'язувати задачі; - інформаційної — вміння робити короткий раціональний запис; - комунікативної — вміння працювати в парах. - Формування предметних компетентностей: формувати вміння проводити обчислення за рівнянням хімічних реакцій; розвивати хімічну мову; виховувати інтерес до вивчення хімії. Обладнання: роздавальний матеріал, мультимедійний проектор, комп'ютер. Тип уроку: ВНМ (Д).
Як розв’язувати задачі з хімії? Как решать задачи по химии? Язык: Украинский. Призначений для студентів технічних навчальних закладів, а також учнів шкіл, ліцеїв, гімназій та коледжів при підготовці до іспитів з хімії. Содержание 1. Закони газового стану 2. Хімічний еквівалент речовини 3. Термохімія 4. Швидкість хімічної реакції 5. Хімічна рівновага 6. Концентрація розчинів 7. Фізико-хімічні властивості розчинів 8. Електролітична дисоціація 9. Гідроліз солей 10.
Навчитися швидко і правильно розв’язувати задачі на виведення формул речовин можна використовуючи певні алгоритми та основні хімічні і фізичні властивості речовин. Для формування основних умінь та навичок самостійного і раціонального розв’язування задач на встановлення формул основних класів органічних сполук, пропонується систематизувати їх по вихідним даним і алгоритмам розв’язання.. Інші методичні матеріали на урок Хімія скачати.
Уміння розв’язувати задачі на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів має важливе значення для кожного учня (уче-ниці). Виводячи формулу, ви визначаєте, що це за речовина, який її склад і будова, які властивості вона проявляє. Це допоможе з’ясувати, корисна чи шкід . • Уміння розв’язувати задачі має теоретичне й практичне значення. Завдання для самоконтролю. 1. Вуглеводень містить у своєму складі атоми Карбону, масова частка яких ста новить 81,82 %, і атоми Гідрогену — 18,18 %.
Розрахункові задачі з хімії посідають особливе місце у вивченні хімії. Систематичне їх розв’язування сприяє свідомому засвоєнню хімічних знань, формуванню логічного мислення, розвитку розумової діяльності, навчає практичному використанню набутих теоретичних знань. Методичний посібник Стоєцького А.Ф. та Хуртенко Л.О. містить теоретичні відомості, формули та алгоритми дій необхідні для розв’язку основних типів задач, а також задачі для самостійного розв’язування. Він складений відповідно до вимог програм з хімії для загальноосвітніх шкіл та класів з поглибленим вивченням предмету, профільних кла.
( 8клас ). Мета : навчити розв’язувати задачі із використанням хімічних рівнянь , закріпити знання про хімічні властивості оксидів та вміння. писати рівняння , розвивати вміння користуватися основними. фізико – хімічними величинами . Обладнання : картки з завданнями , періодична система хімічних. елементів Д.І.Менделєєва , слайди презентації . Тип уроку : урок набуття нових знань та навичок . Учитель пропонує учням розв’язати задачі з підручника . Учні , що першими вірно розв’язують задачу , показує розвязок на дошці . Учні разом з вчителем обговорюють розв’язування задач , виставляють оцінки за роботу . VI . Підведення підсумків уроку , виставлення оцінок.
Методи розв’язування задач Розрахункові задачі з хімії розв’язують за допомогою готових формул, використовуючи метод пропорцій або методом алгебраїчних рівнянь з одним невідомим, або систем алгебраїчних рівнянь. Для запису скороченої умови задачі слід дотримуватись певних умовних позначень: Ar (E) – відносна атомна маса елемента Mr (AxBy) – відносна молекулярна маса речовини M (AxBy) – молярна маса речовини m – маса речовини ν – кількість речовини ω – масова частка φ – об’ємна частка η – вихід продукту реакції від теоретично можливого ρ – густина V – об’єм газу, рідини Vm – молярний об’єм газу.
Розв'язування задач з хімії. Ніколенко Алла. Збірник задач з хімії. Збірник розроблений відповідно до програми. Овчаренко І. Розв`язування задач з хімії. Факультативний курс. 10 клас./Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з хімії: Варіативна складова Типових навчальних планів. 5-12 класи / Упор.: О.А. Дубовик, С.С. Фіцайло.-Тернопіль: Мандрівець, 2010. – С. 102-113.
Задачу можна розв'язати також методом складання пропорцій. З рівняння реакції випливає: для добування заліза кількістю речовини 2 моль потрібно 2 моль. алюмінію. Цю задачу можна розв'язати, використовуючи правило змішування. Для цього слід. визначити ми їжу частку Nа2СО3 в кристалогідраті.
Инфоурок › Химия ›Другие методич. материалы›Методичний посібник з хімії з рішення розрахункових задач на знаходження складу та молекулярної формули сполуки. Методичний посібник з хімії з рішення розрахункових задач на знаходження складу та молекулярної формули сполуки. Скачать материал. библиотека материалов. Методичний посібник. для вчителів та учнів. з рішення розрахункових задач. у 7-11 класах та при підготовки до ДПА та ЗНО. на знаходження складу та молекулярної формули сполуки. Підготувала. вчитель хімії вищої категорії методист. Бузівська Л.П. Заслухано на засіданні методичного міського об’єднання. 2013-2014 рік.
Наведу приклад якісної задачі з хімії, розв’язання якої посильне навіть для учнів, які лише почали вивчати хімію: Задача IV. Білу речовину Х розплавили. Творчість учнів проявляється не лише в розв’язуванні, але і в створенні власних задач, що є вищою сходинкою у процесі осмислення матеріалу, оскільки неможливо скласти умову задачі, не знаючи, як її розв’язувати. Наведу приклад дуже цікавої задачі, складеної учнями. Крім хімічного, ця задача має ще й виховний аспект.
Коментарі
Дописати коментар