указ президента україни про проведення спецперевірки держслужбовців
Такий Порядок було затверджено Указом Президента України від 25 січня 2012 року № 33/2012. Доцільно зауважити, що на початку реалізації у 2012 році вимог цього Закону щодо проведення спецперевірки таку перевірку проводили стосовно державних службовців усіх категорій, у тому числі і стосовно тих, які призначалися у державні органі у порядку переведення, що значно збільшило навантаження на державні органи, які були залучені до проведення спецперевірки, і це у свою чергу спричиняло масове недотримання строків її проведення. Пізніше, з урахуванням ситуації, що склалася, були внесені зміни до зазна.
УКАЗ Президента України. Про Порядок проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування. (назва із змінами, внесеними згідно з Указом Президента України від 25.09.2013 р. N 529/2013). Указ Президента України від 19 листопада 2001 року N 1098 "Про обов'язкову спеціальну перевірку відомостей, що подають кандидати на зайняття посад державних службовців"; пункт 40 змін, що вносяться до указів Президента України, затверджених Указом Президента України від 5 березня 2004 року N 280 "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких указів Президента України"
Відповідно до статті 41 Закону України «Про державну службу», державний службовець може бути переведений без обов’язкового проведення конкурсу лише на рівнозначну (посада державної служби, що належить до однієї групи оплати праці з урахуванням юрисдикції державного органу) або нижчу вакантну посаду в іншому державному органі. Претенденти на посади, стосовно яких спеціальна перевірка вже проводилася, під час призначення в порядку переведення на посаду до іншого державного органу, письмово повідомляють про це відповідному органу із зазначенням найменування органу, яким організовано проведення та.
«Важка ти, шапко Мономаха!». Саме так можна охарактеризувати призначення особи на відповідальну державну посаду. Від самого початку громадянин має проходити всі кола відбору та перевірок, аби підтвердити свою компетентність та відповідність займаній посаді, відсутність обмежень для її зайняття. З’ясуємо, коли ж проводити спеціальну перевірку? Чи підлягає спеціальній перевірці міський голова, обраний на наступний строк? Чи передбачено спеціальну перевірку секретаря міської ради та заступників міського голови? Для кого проводять спецперевірку при прийнятті на посади в органи місцевого самоврядув.
Президент України Володимир Зеленський підписав Указ №71/2021 «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової військової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2021 році». Цьогоріч звільнення в запас військовослужбовців, які вислужили встановлені строки строкової військової служби, передбачено провести у квітні – липні та в жовтні – грудні. У січні 2022 року будуть звільнені військові, яких було призвано в липні 2020 року (у зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19).
Тепер спецперевірка проводитиметься щодо всіх осіб, які претендують на посади держслужбовців, посадовців органів місцевого самоврядування. Перевірці підлягають відомості щодо судимості, у тому числі і за порушення антикорупційного законодавства, громадянства, доходів, наявності корпоративних прав, освіти, стану здоров’я та інших відомостей, вимога щодо подання яких встановлена законом. Тобто, це комплексне вивчення інформації про особу, яка бажає стати державним службовцем. Згідно з Законом, 25 січня цього року Президент України підписав Указ №33/2012, яким затверджено Порядок організації проведення спеціальної перевірки.
Порядок проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Порядок), затверджено Указом Президента України від 25 січня 2012 року № 33. Спеціальній перевірці підлягають особи, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, крім: 1) кандидатів на пост Президента України, кандидатів у народні депутати України, кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та на посади сільських, се.
Держслужбовці, яких переведено до інших держорганів, спецперевірку повторно не проходитимуть ► електронна бухгалтерська газета «Інтерактивна бухгалтерія» ► величезна база аналітичних статей і відповідей на безліч професійних питань ► цілодобові онлайн-консультації ► база законів, постанов, наказів, роз'яснень органів влади, листів, інших нормативних документів ► Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія».
Президент україни не підпише схвалений урядом проект указу глави держави щодо змін до порядку проведення обов'язкової спецперевірки відомостей кандидатів на посади держслужбовців. 15.11.2006 14:48. Укрінформ. КИЇВ, 15 листопада. Арсеній Яценюк також зауважив, що Президент уже врегулював своїм указом від 2 жовтня 2006 року відповідне питання. "Ключова мета Президента - усі, хто перебуває на державній службі, повинні бути під великим збільшувальним склом, яким є спецперевірки. Якщо хтось зацікавлений інструмент спецперевірок підібрати під себе, це навряд чи в нього вдасться", - заявив заступник Голови Секретаріату Президента. Актуально.
Стаття 56. Спеціальна перевірка: 1. Стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством, проводиться . - - на портале Законодавство.com.
Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" зупинено дію Закону України "Про державну службу" в частині проведення конкурсів на посади державної служби та призначення на посади державної служби за результатами конкурсу. Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" зупинено дію Закону України "Про державну службу" в частині проведення конкурсів на посади державної служби та призначення на посади державної служби за результатами конкурсу.
Наприкінці січня поточного року Президент України підписав Указ, яким затверджено Порядок організації проведення спеціальної перевірки. Таким чином, сьогодні наявні всі юридичні підстави для реалізації нового механізму прийняття на державну службу, визначеного відповідними положеннями Законів України «Про засади запобігання і протидії корупції» та «Про державну службу». Семінар для працівників кадрових служб: проведення спецперевірок на Луганщи . Нацдержслужба України відзвітувала про стан виконання Державної цільової пр . Луганська прокуратура взялася за податківців. У 2013 році до управління держслужби Нацдержслужби України в Луганській обл .
Трудові правовідносини держслужбовців регулює як загальне трудове законодавство, так і спеціальне - Закон України від 10.12.15 № 889 "Про державну службу" (надалі - Закон № 889), зокрема підзаконні нормативно-правові акти, спрямовані на його імплементацію. Правила, за якими співвідносяться норми загального та спеціального законодавства, визначені у частині першій статті 3 та статті 5 Закону № 889, зокрема . - заяву про проведення перевірки, передбаченої Законом України від 16.09.14 № 1682 "Про очищення влади" (надалі – Закон № 1682), або копію довідки про раніше проведену перевірку . У разі проведення спеціальної перевірки, передбаченої Законом № 1700.
Вони визначені Конституцією України, Законом України «Про державну службу», іншими законами, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України. Прийняття на посади на конкурсній основі. Проведення конкурсу регулюється Порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002. № 169. Рішення про проведення конкурсу та його умови приймається керівником органу, в якому оголошується конкурс. Його наказом утворюється конкурсна комісія, яку очолює, як правило, заступник керівника.
Законом України «Про запобігання корупції» (№ 1700) визначено, що корупція – це використання особою наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб, а також відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди цій особі або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам. Зокрема, ст.25 Закону №1700 особам, уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, забороняється: 1) займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики.
Коментарі
Дописати коментар